星期五, 8月 18, 2006

如何選擇...公司...事奉

公司今個月二十五日有個三十週年晚會,一早同同事講我有機會去唔到,因為第二日有個大Show 我係總負責人. 二十五號一早已經約好Band彩排及練習. 同事話先報名出席,之後至算...
有同事把這件事講比老細知... 原來邊個唔去,老細和一個老臣子會個別見面,講出唔去的理由或再邀請參加.我當然難逃一劫...
昨日和老細在路上相遇,他問我唔去的理由,我當然如實回應.他要我早一點彩排練習,我回應「哈哈哈...驗驗看可不可以改」.今日又遇上他,「去不去?」我回應「我還沒有跟我的朋友討論」.
事實上,如果我去週年晚會,我一定心不在言,對我隊Band又唔好.如果唔去我被Bad List.
點算... Pary for me.

0 Comments:

發佈留言

<< Home